METALLIC SWEAT





Wearing;
Sweat; Choies
Jeans; Chicnova
Shoes; Martofchina







Share:

28 comments

  1. Zgodno jedno biće!
    Štikle i hlače komotno salji kad ti dosade :**

    ReplyDelete
  2. htjela sam kupiti ista takav ali u plavoj boji - nazalost na romwomen-u prave samo u jednoj velicini.... damn! :(


    nisam bila tu neko vrijeme zbog silnih obaveza, ali povratak me odusevio - posebno na tvoj blog ..... svako ko te prati od pocetka moze primjetiti koliko si napredovala i izgradila svoj stil!! ali trebace mi vremena da svarim novu frizuru, ipak s onom frizuruom si mi izgledala kao najmocnija zena svijeta!! ne znam zasto, s ovom si sada samo jedna od ostalih! ...

    http://streetlifewithstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. odakle vise tolika ljepota? :)

    ReplyDelete
  4. Dzemper je stvarno divan! Sviđa mi se kombinacija :*

    ReplyDelete
  5. Hlace i stikle su za 10. Odakle su stiklice :)?

    ReplyDelete
  6. ZA MENE TVOJ UBEDLJIVO NAJBOLJI AUTFIT! WOW WOW WOWOWOWOWOWOW!!! PERFEKTNO! <3







    ReplyDelete
  7. This is breathtaking!!!
    love the metallic sweatshirt!

    Wulan Wu on http://bootsydoopsy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. ajmeee presuperrrr !!!

    ReplyDelete
  9. That sweater really is sweater!

    XO Imke

    ReplyDelete
  10. joooj duks mi je grozan ali hajd činjenica da je sad in pa si ti to morala staviti na sebe ali što si morala skinuti straps sa štikli mi nije jasno, izgleda smiješno ovako.

    ReplyDelete
  11. ekstra! da je meni probat kratku kosu!

    ReplyDelete
  12. So beautiful outfit. I like the sweater so much.
    I like your blog. Amazing posts.
    I just started to follow u on GFC. Would you like to follow me back?
    djordjevich.blogspot.com
    https://www.facebook.com/djordjevichsboxx

    ReplyDelete