SCAMANDER




Wearing;

Jampsuit; CNdirect
Wreath; DIY








Share:

28 comments

  1. Ljepoto savršena, haljina, fotke wowww <3

    E.

    ReplyDelete
  2. I <3 you haha ovo stvrano moram ovako reci jer su ove slike mmmmm divne :)

    ReplyDelete
  3. Woow...
    Stvarno dugo nisam pisao ove duge komentare, ali evo budem sada!
    Ta haljina je sama po sebi-dobra, ali pomalo mi je dosadna, rekao bih neodređena! Ali ti si je super spojila s tim vijencem od cvijeća,tako da je ovo zaista odlično! :)

    ReplyDelete
  4. gdje su napravljene fotografije i tko ih je pravio, wonderful :)

    ReplyDelete
  5. haljina je baš super i fotke su divne, super lokacija!

    ReplyDelete
  6. extraordinary beauty!

    ReplyDelete
  7. Ma ti mene svaki put odusevis! Em si fotogenicna, em od crne haljine napravis woow kombinaciju! ;)

    ReplyDelete
  8. Zgodno moje fotogenično <3
    Poželio te ja :(

    ReplyDelete
  9. predobre su ti slike midheta!!
    love the dress

    Nejra

    ReplyDelete
  10. Profesionalnost na nivou! Predobro

    ReplyDelete
  11. Malo je reći da je savršeno...

    ReplyDelete
  12. Ma prava si ljepotica :)

    Lokacijom sam oduševljena *_*

    ReplyDelete
  13. Your outfit suits the background. So pretty ♥


    Please check out my new post :)
    THE GIRL BEHIND THE PEN

    ReplyDelete
  14. S obzirom na naslov ocekivala sam drugaciji outfit :)

    ReplyDelete
  15. Nice photos and lovely dress!

    www.timolove.com

    ReplyDelete
  16. Znaci predobro,fotke savrsene.

    ReplyDelete
  17. savršenstvo, fotke su fantazija, i mjesto mi se svidja :*

    ReplyDelete
  18. ovako izgleda djevojka sa harizmom ;) :*


    http://elzanapjevic.blogspot.com/


    ReplyDelete